om det ändå var så enkelt'

Lät han in, lät han ta
Lät mig tro vad han än
sa. Jag lät dig gå, sväva
på moln. Tills du slet
mig i stycken spotta på
mina sår. Men ser det ut
som om jag sörjer dig, mer
som om jag höjer dig.
För jag kommer aldrig
låta dig se mig svag.


Jag gråter ba i regnet
Super stolt, han vill veta
vad jag tänker. Men baby
om det ändå var så
enkelt. Men varför vill
du stå med mig i regnet,
i regnet, i regnet? Varför
vill du riva ner mitt stängsel?
Baby jag vet ändå vad
som händer, så jag
gråter ba i regnet.


Gav han allt, allt jag
kan ge. Ville ha mer,
de så han e.
Ensam men stark, det
är sån jag blev. Litar
inte på någon och allt
är hans fel. Men ser
det ut som om jag
lackar nej, mer som
om jag tackar dig. För
jag kommer aldrig mer
behöva vara svag.


Jag gråter ba i regnet
Super stolt, han vill veta
vad jag tänker. Men baby
om det ändå var så
enkelt. Men varför vill
du stå med mig i regnet,
i regnet, i regnet? Varför
vill du riva ner mitt
stängsel?
Baby jag vet ändå vad
som händer, så jag
gråter ba i regnet.


Kommentarer
nåååååååååååån

kan du inte blogga lite mer om ''dagens outfit'' ??

heh , man blir nyyyfiken när du skriver såna här texter :D



2011-09-12 @ 16:54:24




Kommentera inl�gget h�r!



Namn  
Epost    
Blogg    


Kom ih�g mig?

Trackback