när jag går ner, ber du om mer

fredaaaaaaaaaag äntligen hihi :)

idag på morgonen så vakna jag runt 6 så somna jag om, så väcktes jag kvart i 8 av att felicia ringde mig
o jag trodde det var mitt alarm så jag klicka hela tiden haha:$
nej men när jag kolla på klockan hoppa jag upp för jag börja 08.15 så hann jag inte fixa mig eller något
så skulle jag gå ut men så har ja inga nycklar för ja råka låsa in de i skåpet
så jag var inlåst här hemma hahahaha
men jag kom ut till slut

& sen gick vi till någon musikal med klassen kul&tråkigt var det
höll på o somna ..
därefter skulle alla i H-laget samlas i infosalen för o snacka om mobbning öhh drygt
men sen sluta vi hihi så vi har bara haft 1 'lektion' idag & det var språk

men nu är det fredag o jag är lycklig
får se vad som händer idag bilder o sånt kmr när adriana
har lagt upp de o de kmr om typ 50 år ungefär, bara ungefär ..

hihihiih puss:-*


Kommentarer




Kommentera inl�gget h�r!



Namn  
Epost    
Blogg    


Kom ih�g mig?

Trackback