Man måste kämpa, hålla drömmarna vid liv

förlåtförlåtförlåtförlåt för ja har varit så otroligt seg:/

Igår var jag ju som sagt med Linn, hände så jävla roliga grejer
HAHA, asså jagvet inte men ibland så gissar ja rätt på namn som folk heter utan att jag ens känner dom?
igår så träffa ja o Linn en tjej på sån gård jag bara ''HEJ EMELIE'' då svara hon '' JA HETER FAKTISKT EMILIA O JAG VET INTE VEM DU ÄR SÅ STICK O BRINN''
HAHAHHAHAHA så jäävla roligt asså
emilia o emelie same shit right?

& en gång så cykla sån kvinna förbi
så skrek ja typ ''HEJ PERNILLA !''
då svara hon ''HEJHEJ :D ''
hihi lite smått kul ;)

Iallafall efter en liten stund så ösregna de så var vi redan smutsiga för vi ramla vid sån linbana så vi la oss vid en äng o bara tog de lugnt

idag har dagen varit viiiild haha
asså jag har varit spidad heeela dagen
o ja o adriana har haft sååå kul idag hahahah ni anar inte
vi både har varit flummiga o allt
o sen luncha vi på ikea o ja allt sånt shit

alla bilder o sånt kmr när ja hittar usbkabeln så ni får väl hålla ut


Kommentarer




Kommentera inl�gget h�r!



Namn  
Epost    
Blogg    


Kom ih�g mig?

Trackback