ju mer dom spottar på mig desto snabbare kommer jag och blomma.

har varit en filmdag idag eller vad ska man säga kollat på 6 filmer idag hah
1 med skolan
& 5 med felicia
allt för min syster
paranormal activity 2
goal (den vi kollar på i skolan)
tarzan
någon fågelfilm o någon varulv film

imorgon fredag fiiiiiinally !
o då ska ja på bio med adriana o kolla på smurfarna 3D
HIHIHIHI
som ni kanske märker är jag inte helt normal för jag e på något sprallig humör
men kommer förstöras nu när ja ska plugga spanska
bäst att ja börjar elloooor vad säger ni?

o sen ett litet gulligt slut på detta vackra inlägg vill ja bara säga att ja älskar mina vänner
så otroligt jävla mkeeeeeee !

ohh nu har ja jätte ont i magen :(


Kommentarer




Kommentera inl�gget h�r!



Namn  
Epost    
Blogg    


Kom ih�g mig?

Trackback