lalalala ...

Har riktigt tråkigt & vet inte vad jag ska göra :(
När adriana går blir allt så jävla tråkigt, asså jag har omprov på no imorgon men har inte böckerna
här hemma PANIK !!
vettifan vad jag ska göra men ska nog få skjuta upp det till nästa vecka istället ..

Nej men jag är riktigt trött, jag & adriana har fan 'dansat' loss
nej men vi har varit RIIIKTIGT vilda & vi har massa videosar som vi gjort
o den vi var vildast på kan vi tyvär inte visa för minerna är fööör coola(h)
HAHAHHA nej men asså gaah ja dör åt dom :')

ska egentligen duscha sen sova
men kan inte duscha just nu för mami är inte hemma,
vågar inte duscha ensam hemma :$ , mobba inte men SVANTE kan faktiskt komma o äta upp mig!
såå nu ska jag vänta på henne, duscha & sen sova
hmmmmm vad ska jag göra?

är det jag som är efterbliven eller blåser det som fan där ute?
orkar inte ställa mig upp o kolla ..
nej men jag gör det iallafall

sheeeeeeet de blåser som fan ju :o
nu är jag rääääääääääädd '
JA JAG HAR TRÅKIGT FRÅGA MIG INTE:)
rädda mig puss:*




fin rumpa i mitten? (a)






Kommentarer




Kommentera inl�gget h�r!



Namn  
Epost    
Blogg    


Kom ih�g mig?

Trackback