cause everywhere i go people don't know

Okej, vet inte riktigt hur jag ska börja
men nu har jag helt enkelt fått några bajsfsdknfkänslor
o även om jag inte gillar o skriva de helt öppet på en dum jävla webbsida så har jag kommit till den gränsen då hit är den ända stället jag kan vända mig till, för ingen förstår mig upp till 100%
Har försökt gå till kuratorn men det funkar inte
Har försökt prata med vänner men känns inte som de bryr sig riktigt, eller inte vissa iallafall
& släkt, familj o allt känns inte rätt
Det är bara så jävla mke just nu, vill inte skriva det öppet sådär men det är saker som har påverkat hela mitt liv
som ja aldrig nånsin kmr kunna fixa igen
nära&kära har lämnat mig
mina föräldrar, o allt sånt bajs ..
Jag har försökt o vara glad lycklig o sånt men jag kan inte lura mig själv
även om ja har försökt så sjukt många gånger så går det aldrig
O allt de gör så jag inte lyckas i skolan, jag gör dålig av mig på proven
o ja har panik över skolan jag kmr inte lyckas, o ja vill så gärna
Ja kastar bort allt för jag inte orkar.
Ja skiter i läxorna o plugga, även fast ja kan sitta ner 10 minuter efter skolan o bara få allt gjort
ja skuter upp de hela tiden o sen blir det aldrig gjort.
Jag lyssnar inte på lektionerna jag har fullt upp me o se vad andra gör, ja går in på lektionerna o glider ut lika snabbt.
Ja vill så gärna vara nöjd med mig själv o vara nöjd med det jag gör men det går inte.
O när jag väl försöker plugga så slutar det bara med ångest o tårar,
O jag försöker lära mig något på lektionerna men jag tänker för mycket på det som påverkat hela mitt liv
jag vet inte vad jag ska göra, det hjälper inte o prata ut eller något
eller kanske lite
ja vill oxå byta skola byta stad byta land byta allting
men jag vågar inte eller vad man ska säga..
vill bara stänga av min mobil o 'gömma' datorn, stänga in mig i mitt rum eller ngt sånt
men varför ska jag de?
varför ska jag vara en osocial tjej när ja mår bättre när jag är utomhus med mina vänner?
aaaaaaah jag vet iiinte
jag vill utvecklas o inte backa
men jag vet inte hur .
Vill bara ta bort detta inlägget men måste iallafall få prata ut lite

- ja har en karta, men vet inte vilken väg jag ska gå ..


Kommentarer
jasmin

lejla, jag finns alltid, och kommer alltid bry mig om hur du mår o vad du har att säga , kommer du ihåg i början ? vi kände inte varandra alls, vi börja snacka på msn, om massa, sen va vi, och kolla idag är vi rkt nära vänner, du är en av dom få vänner jag snackar om ALLT med, och jag vill att du ska känna att du kan sncaka med mig,

vi känner likadant, det är exakt samma med mig som du skriver, gumman, jag säger inte du behöver berätta någonting, men jag vill att du ska veta att jag alltid lyssnar.

älskar dig gmn



Blogg: http://jjasminaxmyr.devote.se
2011-10-15 @ 17:28:42
Anonym

vet hur det känns jaa svär !



2011-10-15 @ 17:36:52
arbenita <3

finns om du vill snacka me mej <3



2011-10-15 @ 20:36:42
Nagina ♥

Lejla? En sak ska du veta, du är inte den enda som känner så! Du vet vart jag finns vart jag är och du känner hela min familj, jag kommer alltid finnas för dig, fast än vi inte har setts på ett år eller kanske mer! ♥ Jag har alltid litat på dig för att jag vet att du inte är en sådan person.. du vet vad jag menar! här har du mitt nr om ngt händer 0764142182 ♥

leejla, jag älskar dig ♥



2011-10-16 @ 21:10:02




Kommentera inl�gget h�r!



Namn  
Epost    
Blogg    


Kom ih�g mig?

Trackback