våra brister gör oss till människor .

Hej sötnosar :)
Idag var skolan helt kaos, haha femmorna från kulladalskolan & lindeborgskolan skulle ha sån ''träff'' typ för att dom ska börja i högstadiet nästa år och man ska blanda sig vet inte hur jag ska förklara men iallafall shit tänk att jag stog där en gång på en helt ny skola och skulle börja där, känns som jag har gått i lindeborgskolan i 150 år :o
Efter skolan var jag med Felicia, sen stack vi till Jasons gård eller vad de var och hade vattenkrig med Jason & André och jag fryyyyyser som fan nu :(
Engelskprovet gick helt okej förutom att jag missa en hel sida där man skulle skriva fakta om Toronto och vi har gått igenom det men jag minns ingenting för vi har gått igenom Manchester o sånt oxå så jag blandar ihop, och jag är lite efterbliven så ja ..
Imorgon blire stan om jag får pengar mwihihi :)
måste handla mjukisbyxor vafan :(
Men ska fortsätta kolla på efterlyst nu.

Kommentarer




Kommentera inl�gget h�r!



Namn  
Epost    
Blogg    


Kom ih�g mig?

Trackback