torsdag

Idag var dagen helt okej, efter skolan gick jag direkt till stan handla 3 grejer, visar imorgon och därefter var jag med kompisar.
Imorgon fredag äntligen ska ner till dansen och öva,ska försöka lära mig showen kan inte den eller jo vissa steg men inte allt, måste kunna den för att få uppträda och har missat en hel del träning för att jag var bortrest, och mina knäproblem och allting sånt så nu gäller det att ta igen :)
Ska lägga mig nu är ganska så trött.
Testade kläder innan, och det är helt sjukt
hur jag fastnar på detaljer :o
Kläderna täcker hela golvet, och jag är sån som inte kan sova om det inte är städat men jag orkar verkligen inte städa upp detta nu, jag gör det imorgon :D
godnatt <3

Kommentarer




Kommentera inl�gget h�r!



Namn  
Epost    
Blogg    


Kom ih�g mig?

Trackback