skola imorgon :(

Har inte alls bloggat idag, men hade inte internet föräns nu jag fick det på kvällen, skulle precis stänga av datorn och upptäckte att vi har fått internet så jag stanna vid datan (N)

Mitt rum är kaaaaaos, och ni vet lejla kan inte sova i stökigt rum men vet ni vad ? , fuck det, har bara lagt över ett täcke på alla kläder som ligger på golvet så jag slipper se det stökiga, smart va :D

Idag har jag bara varit hemma hah, Bellita kom hem till mig och vi bara snacka om allting typ, sen kolla vi på gamla videosar på oss två och vi dog av garv :D

Sen stack hon och då kom Adriana hem till mig och vi snacka oxå och flabba som ingenting hela tiden hah :)

Imorgon skola måndag väärst, va det inte måndag precis ? ...
Jaja känns som det iallafall

Snackar med min kusin nu om skolan och hon är den enda på denna planeten som förstår mig !
wohoo :D

Goodnight & Sleepbeauty <3


Kommentarer




Kommentera inl�gget h�r!



Namn  
Epost    
Blogg    


Kom ih�g mig?

Trackback