shopping sugen

Asså det är helt sjukt, jag blir aldrig tillräckligt nöjd?
Asså jag vill shoppa nunu, men mina föräldrar vägrar ge mig pengar?
dom tycker jag slösar det alldeles för fort, okej jag måste hålla med, men mina
pengar flyger bokstavligen från mig, jag vet inte men en hundralapp är spårlöst försvunnen?
Antingen tappa jag den eller så märkte jag inte att jag köpte något för den? ,
aja det som är just nu i mitt huvud är skor, linnen , leggins, t-shirts, jeans,klänning, SMYCKEN & lite mer grejer från ginatricot, H&M, only,bikbok eller någon sån affär shit blir galen :(
kan ju skippa bh:n & trosan, örhänget,
och den röda tröjan ovanför ''chinos''shortsen
& klänningen ska vara i rosa :)
annars giiiiiiiiiive me :D

Kommentarer




Kommentera inl�gget h�r!



Namn  
Epost    
Blogg    


Kom ih�g mig?

Trackback