shet !

Asså jag har damp, seriöst daaaaaamp,
fick ig i matte = uppnår inte målen, men joo det gör jag visst deeeeeet :'( , har tagit hem min ''kära'' mattebok och ska plugga varje dag skiter i, asså trodde faktiskt jag var liiiiite bättre, men nejnej lejla uppnår inte målen i matte baaaajs !
och i alla andra ämnen uppnåde jag men ändå ..
-
Iallafall Bellita kom hem till mig och vi tog bussen till Rosengård, det jag ville se fanns inte där men jaja, så vi åkte hem igen hah, vilken bussresa det var hihi minne <3
Va ute sen och ja, imorgon ska jag handla skor & kanske kläder om mami tkr det är okej (som hon nog inte kommer) , och senare va med jasmin, har inte varit med henne i 167 år ..
Jaja ska kolla igenom matteboken nu & försöka lära mig något
wish me good luck ..
Th_400_216_1302448967_z216915529_large_large

Kommentarer
anonym

good luck



2011-05-28 @ 15:36:18




Kommentera inl�gget h�r!



Namn  
Epost    
Blogg    


Kom ih�g mig?

Trackback