saturday ''morning'''

Ligger fortfarande i sängen och undrar vad jag ska göra idag, ingenting planerat men vill vara med någon kompis eller något ska fråga runt hihi :)
Glömde berätta vad filmen hette igår och den heter '' Grown ups ''
Ska snart fixa mig, och sen får jag se vad det blir
önska bara jag fick pengar just nu så jag kan handla kläder men nej det kommer jag inte få
har faktiskt fått några hundralappar dom senaste dagarna och på en dag slösar jag dom :/
Glömde matteboken i skolan och jag är tvungen och plugga för vi har matteprov snart,
matte och jag är ovänner :/
shit min hand väääärker haha, har sånt jävla stort sår på den och har sånt plåster som bara går av hela tiden
och jag kan inte byta för det är sånt speciellt plåster jag fick från skolsköterskan, linn har mina andra 2 plåster så måste nog iväg till henne och hämta de.

Kommentarer




Kommentera inl�gget h�r!



Namn  
Epost    
Blogg    


Kom ih�g mig?

Trackback