pluggaplugga

Har precis kollat färdigt på desperate housewives och ska plugga nu, jag plugga aldrig igår för jag var bokstavligen slut, och har prov imorgon första lektionen fast det kommer inte vara så svårt tror jag.
Simtestet idag gick bra, vi alla ville till äventyrsbadet sen men fick inte, så sa jag, linn & adriana att vi skulle på toa så bara hela klassen vill oxå så åker vi rutcherkanan hela tiden tills vår lärare upptäckte oss ;/ & sen gav dom oss bara 5 minuter att fixa oss för vi skulle gå och ja, adriana & hanan hann inte och ALLA vänta på oss i bussen, när vi kom in så bara alla klappa åt oss PHAH , men sen kolla vi på the blind side eller något sånt
Därefter stack jag till stan med Adriana, jag köpte bara ett vanligt turkostlinne, o äntligen stack jag till xxxlutz & ikea men hitta inte alls så mycket.
aja måste verkligen plugga nu
byebye

Kommentarer




Kommentera inl�gget h�r!



Namn  
Epost    
Blogg    


Kom ih�g mig?

Trackback