orientering

Woops, glömde visst blogga idag
försov mig again till klockan 12 & så bestämde jag mig istället för att stanna hemma
jag plugga matte & spanska här hemma, måste verkligen skärpa mig på matten
men frågan är nu om det är lönt när jag ändå slutar om 17 dagar ungefär ?
aja ..

stack till mobilia senare med mamma, köpte inget men vi leta efter sån mobil jag är ute efter
men den finns bara i stan ;/ 
jag försökte göra ett videoinlägg på morgonen och hela tiden sa jag bara

''eh ''
''eh ''
visste inte vad jag skulle säga så den blev helt konstig
vet inte ifall jag bjuder på den, och det var när jag precis vaknat
så min röst var ju inte den bästa :')

jaja, orientering imorgon hur kul är inte det * host *
vet inte ifall jag stavar rätt men skít i det
börjar 9.00 & slutar 12.00
så härligt jämfört med att börja 08.30 - 16.20 :/

nu babblar jag bara hehe , ska lägga mig nu
hoppas på att jag vaknar denna gången ..

pussssssssar :*



nyvaken chey
bild från imorse

Kommentarer
anonym

sååå gulig man kan va!!



2011-05-31 @ 22:23:27
abbe ♥

darliing ,!

så fuckinn' söööööt !;*



2011-06-04 @ 01:02:03




Kommentera inl�gget h�r!



Namn  
Epost    
Blogg    


Kom ih�g mig?

Trackback