jag har lovat mig själv tills dagen jag dör att aldrig falla tillbaks igen !

Kunde inte blogga igår, hände någonting med internet men iallafall igår så var jag med Adriana, vi hade vattenkrig med såna på gården men dom tog våra vattenballonger& slangar hela tiden så det var inte lika kul men iaf, sen satte vi oss på adrianas hängmatta och snackade om allting typ :)
idag var lektionerna riktig kaos haha, speciellt med vikarien till SO , asså hon visste själv inte vad vi skulle göra och vi hade absolut ingenting o göra , sen tar alex såklart sönder handtaget till dörren så kom vaktmästaren, biträdande rektorn, mentor & vikarien HAHA :) , men jaja engelsk prov på onsdag måste verkligen plugga, men ska göra det efter jag har varit på mobilia, ska in till H&M lämna en grej och köpa en grej.
bye

Kommentarer




Kommentera inl�gget h�r!



Namn  
Epost    
Blogg    


Kom ih�g mig?

Trackback