I love you has 8 letters, but so does bullshitI love you has 8 letters, but so does bullshit

Shit fick sån kick på matten idag, jag bara ställde mig upp och allt bara börja snurra, blev helt yr, mådde illa jag blev röd i ansiktet blev sjukt varm & fick väärsta huvudvärken.
Helt från ingenstans, gick ut och drack vatten och tog luft kändes lite bättre iallafall, stannade i skolan ändå,
hade no sen, vi gör såna båtar och jag och linn har inte tagit detta på allvar vi gjorde en båt men den blev snodd,så vi fick göra om en på 15 minuter, vi bara tog en olj-fläska papper runt den och måla den lila? ,
det såg ut som en båt * host *
Var med felicia efter och jag går till rosengård imorgon med min pappa istället för att kolla på den jävla grejen, jag & felicia bara gick runt träffade andra och gick runt och snacka o så.
Ska tvätta ansiktet och byta om sen ska jag nog lägga mig jag är så sjukt trött att jag dör snart, ska först leta efter febertermometern som jag inte har hittat på ett tag nu, asså mina kickar är helt sjuka dom kommer & går , kommer & går kan dom inte bara bestämma sig, lite jobbigt när dom kommer & går ..
jaja pusshej:*
bellita sötnos & jag

Kommentarer




Kommentera inl�gget h�r!



Namn  
Epost    
Blogg    


Kom ih�g mig?

Trackback