Blogguppehåll i 1 vecka ..

Shit så längesen, hade blogguppehåll i 1 vecka som ni kanske märkt, hade absolut ingen lust att blogga, men nu är jag back on track :)

Tänkte berätta lite om veckan och allt som jag gjort ..

Söndag - stranden med Linn, sen efter en stund kom bellita dit, & efter vi va där i några timmar så gick vi till Lindeborg och mötte lite olika folk ..
Sen sov de över hos mig.

Måndag - Jag & bellita åkte till Tosselilla, träffa felicia & emma och vi var med dom rätt så länge.

Tisdag, onsdag ,torsdag inget speciellt

Fredag - Felicia sov över här, vi var mest ute i Lindeborg o sen vid 12 hörde vi något skott och vi blev så sjukt rädda så vi kuta hem ti mig HAHA :D

Har inte hänt något speciellt igår eller idag, förutom att jag varit med Bellita och gjort sjuka grejer här hemma, såna man inte bör skriva på bloggen, min mamma kom och bara '' asså ni är sjuka ''
HAHHAHA :D

vet ni vad ?

JAG RESER IMORGON
såå glaad jag är ;oo
Igår kom mina parents och bara '' du reser på måndag klockan 2 ''
helt oväntat
yeeeeeah
är så sjuukt glad ! :O
Har inte packat än ..
borde nog ta och göra det snart, ska duscha o sånt oxå , shit ska verkligen åka imorgon
känns sååå overkligt ..

Jaja babblar för fullt kommer nog ett inlägg till senare
puss :*




Kommentarer




Kommentera inl�gget h�r!



Namn  
Epost    
Blogg    


Kom ih�g mig?

Trackback