22 juni :)

hey sotisar :)
12 dagar & jag e i sverige igen :(
vill verkligen inte aka, kmr inte fa traffa dessa manniskor forans nasta sommar .
men vill man till kollo sa vill man, 4 juli aker jag hem 6 juli aker ja pa kollo heh :)
shit va ja saknar alla er dar nere ..
kom hem for typ 1 timme sen var i stan med mina kusiner o deras kompisar, sitter pa datan nu ska snart lagga mig , det e min kusins tur o ha datan snart hah ;p
imorgon aker jag ner till farmor/farfar, for mina kusiner fran prijepolje eller hur de nu stavas kmr :)
dalig upptadering jag vet men hallo jag e pa semester haha, o ja tror inte ni ar inne pa datan o laser bloggar nar det e sommarlov o sol o sant ? eller e det ens soligt ?, antagligen .
jajajaj har typ inget mer o skriva, har inte shoppat alls, for gora de snart, maste ha ngt harifran ;)
pusshaj <3
nejra & ja
ja & nerma

Kommentarer




Kommentera inl�gget h�r!



Namn  
Epost    
Blogg    


Kom ih�g mig?

Trackback