15 juni

heeeeeeeeeej
det va langesen i think
shit det ar underbart har,
vi kom i forrigar , flygningen gick helt okej, men bilresan fran sarajevo till montenegro va sjukt jobbig !
madde illa typ hela tiden, men spydde bara 1 gang om ni ville veta haha :D
sitter just nu o spelar cs :$
skit kul ju ;oo
o vantar pa mina 2 andra kusiner som ska komma hit, pa morgonen var det hur varmt som helst men nu vet ja inte vad som har hant ? , aska o osregn
ja & min kusin gick ut nar de osregna, o blev hur blota som helst, men de va ju de vi ville :$
& ja har varsta dampen nu for min kamera ar soonder ahh vill doo :(
mina kusiner lyckas alltid ta sonder kamera , tredje nu vafan ..
men alskar dom anda ;)
bloggar senare eller ngt puusssssssss

Kommentarer
Johanna

Hej Lekilooo!

Hur har du det där nere hos släkten? Hoppas bra :-).

Vi har nog inte ditt nya mobilnummer.. Skicka gärna ett sms någon dag om du har tid och lust.

Ha det bäst!

Puss och kram från Johanna och daidza



2011-06-21 @ 16:17:02




Kommentera inl�gget h�r!



Namn  
Epost    
Blogg    


Kom ih�g mig?

Trackback