You give me feelings that i thought only existed in fairytales

hejhopp !

förlåt för den sega bloggningen idag, men har varit hemma och packat hela dagen !
okey där ljög jag :(

har varit riktigt seg med packingen, började packa runt 8 tiden hhhehe

vakna klockan 8 imorse och mitt ben gjorde såå ont att jag inte kunde gå börja nääästan gråta det gjorde obeskrivligt ont ! , så jag väckte mami hon smörjde in det med någon kräm och det började faktiskt göra mindre ont sen somna jag, och hanan väckte mig med 18 samtal och 17 sms
vakna runt 3 tiden och hanan sa '' skulle vi inte ses klockan 2 vid mobilia ''
jag ba ehh jo hehehehehh .. , men vi sket i mobilia så hon kom hem till mig istället
vi gjorde inget speciellt bara snackade & så,
 gud vad jag saknat den flickan helt sjukt ju haha :( :)

men jaja, nu är packningen och det färdigt, ska upp om 3 timmar smart att jag är på datan ju ..
HHAHAHHA så sjukt kul ..

pappa: asså jag kan inte fixa dethär alarmet du får göra det till mig lejla
jag: okej, vilken tid och dag?
pappa: 04.15 på lördag
jag: okej men varför ska du ha det på lördag?
pappa: men ni reser ... oooj juste det är sööndag imorgon

-

(ja går till mamma)

mamma: ah juuste det är söndag imorgon, måste byta mitt alarm ..

okey
kanske inte låter så superkul men jag lovar det va såå kul irl
hur kan man ha så blonda föräldrar som jag haha ? :D
jaja älskar mina guldfiskar ändå :)

men ja, sista inlägget härdå
ifall något händer men förhoppningsvis går allting som det ska
bloggar kanske när jag är där borta om jag hittar internet
men ni får ha det så bra i underbara sverige med det underbara vädret ! :D


























Kommentarer




Kommentera inl�gget h�r!



Namn  
Epost    
Blogg    


Kom ih�g mig?

Trackback