se mig för den jag är o inte den som ja var .

Hey bloggen

klockan är runt 2 nu och jag tror ingen är inne just nu & läser bloggar hehe,
ska berätta nu allt som hänt.

Först var jag ju med Rim i stan, köpte lite grejer som kommer i nästa inlägg, men jag köpte inte allt detdära idag, sen gick vi vidare till mobilia och flumma där, hade vattenkrig och allt , sen boka jag tid hos frisören ska äntligen klippa mig imorgon
men jag har inga pengar hahah, och både mina föräldrar ska jobba imorgon så jag skrev en liten lapp som jag har lämnat på bordet som tigger pengar heh :')
Och sen stack hon hem och då var jag med felicia o markus, sen stack markus så det var bara jag o felle, vi gick hem tog pengar och gick vidare till burgerking o flumma o sånt.

Här har ni lite bilder på mig o rim:D










Man får ju bjuda på sig själv ;)
Har fler bilder på min mobil som jag kommer bjuda på
men kan inte överföra bilderna nu eftersom kabeln inte är i mitt rum och om jag letar efter den
nu kommer jag väcka hela stället så nej tack ! , tar det imorgon istället (;

Kommentarer




Kommentera inl�gget h�r!



Namn  
Epost    
Blogg    


Kom ih�g mig?

Trackback