ja vill leva mitt liv hur ja vill, bara du är här vid min sida ♥

Ligger med fellepelle här och hon har tagit sönder hela mitt fönster
idiot.se !
hahahahah
Felicia sover här igen, beronde av mig är hon (A)
HAAHAHAHAHAHA
eftersom felicia ville att ja skulle berätta detta så ja here we goes !

HAHAHAAHAHA först när jag skulle rama felicia så stannar jag, så ramlar felicia över cyklen och jag lägger mig på gräset och dör av skratt, och sen när vi skulle gå till sån fontän, så doppa vi våran fötter och sånt, så kom det en skit läskig man som börja banka i papperskorgen och kom mot oss, så sprang vi barfota hem, helt sjukt
HAHAHHAHAHA, och alla bara kolla på oss hell yeah ! (:

dör av värme just nu så ska ställa mig vid fönstret om ni ville veta hehehe, alla bilder kommer imorgon !


Kommentarer




Kommentera inl�gget h�r!



Namn  
Epost    
Blogg    


Kom ih�g mig?

Trackback