iiiii'm baaaaaaaack !

Shet har inte bloggat på åratal men jag är tillbaka igen ! :D

Kom tillbaka från kollo igår och saknar kollo & pljevlja så sjukt mycket !
Har shoppat rätt så mycket idag med mamma , ni får se sen vad ja har köpt
just nu så drogar jag låten danza kuduro o den e så sjukt bra påminner mig om kollo faktiskt
fest i hela huset
party rock anthem
fest hos mange
danza kuduro
saxobeat
är dom 5 låtarna som påminner mig mest om kollo faktiskt
det var så sjukt kul på kollo, åkte med linn och fick lära känna en hel del nya människor
ska snart till mormor och där träffar jag henne & min kusin, har inte träffat dom på ett tag nu :/
har tyvär inga bilder från kollo, tog inte med någon kamera på kollo eftersom den gick sönder i pljevlja men jaja ..

här är några bilder från pljevlja


















Kommentarer




Kommentera inl�gget h�r!



Namn  
Epost    
Blogg    


Kom ih�g mig?

Trackback