I know it wasn't right, i cant even sleep at night

Tänkte blogga innan när jag var hos Anela men hennes mellanslag e riktigt seg så jag orkade inte men iallafall kan berätta lite om igår och idag !

Ja felicia kom hit vid 8 ungefär & då började vi fixa oss, sen tog vi bussen ner till stan och träffa erika,ulrika & michelle.

Vi kolla på filmen Baksmällan 2 sjukt bra faktiskt !
rolig oxå för den delen.

Efter filmen gick jag och Felicia till mcdonalds, o michelle,ulrika & erika gick hem :/
Sen på bussresan hem så kom det en man in så börja han vissla som en fågel
och han sluta typ aldrig, sen börjar han stampa på golvet o allt och börjar säga någonting 5 dollar
o ja o felicia bara eeeeee okej ?
sen var den en tjej som satt typ brevid oss och bara
'' vi har en fågel på bussen '' till någon hon snacka i telefon med
och jag & felicia doog,
och de roliga var att han ALDRIG sluta ?

HAHAH

iallafall sen sov felicia hos mig, vi kom hem runt 1 ,
och idag på morgonen stack hon till miki o ja till mina kusiner, och vi bara hängde där lite
snart ska jag ut på gården med felicia jag väntar på henne så ja
Har inga bilder från igår för jag aldrig ville vara mer så sorry haha :)


Kommentarer




Kommentera inl�gget h�r!



Namn  
Epost    
Blogg    


Kom ih�g mig?

Trackback