goodmorgning typ ?

Hey, Jag har fuckat upp igen, Jag har ingen kontroll
Men Hey! Det e OK att spåra ur å rensa huvet på moln
Däckar i glädje, svävar på moln
Har bestämt mig för gott, måste bort härifrån
För jag vaknar med ångest, vaknar med smärta
Blandade känslor, tyngd i mitt hjärta

septemer ft petter baksmällan

hej sunshines
tog en morgondusch direkt efter jag vaknat ska snart torka håret
tråkigt väder det är där ute, komigen sverige det är faktiskt sommar :(
är sugen på och gå ner till hemmakväll och hyra teletubbies & bananer i pyjamas
hahaha har saknat dom såå mycket :$

vid 7-8 kommer min kusin o min moster från bosnien och jag ska antagligen till dom om dom inte är för trötta
har saknat dom dunder mycket :(

måste även till cubus och köpa shorts, har bara sett dom på bild men hoppas dom är lika fina som på bild
annars blir det ginatricot shorts ni vet dom midjeshortsen ? , eller några andra i H&M men vi får se 
men kan inte göra det idag för har inga pengar & mina föräldrar är inte hemma så får ta det någon annan dag.



Kommentarer




Kommentera inl�gget h�r!



Namn  
Epost    
Blogg    


Kom ih�g mig?

Trackback