Some people come into your life as a blessing and others come into your life as a lesson

Woops, glömde visst bloggen för ett tag
eller glömde och glömde har inte haft tid
tänkte berätta lite kort vad som har hänt dagarna jag inte bloggat

Fredag: första dagen på malmöfestivalen skulle egentligen gå med felicia & amanda men det blev jag & felicia
därefter kom adriana och sen träffa vi miki, linn , soledad , sandra och lite annie & emily
sen skildes alla åt så det blev bara jag adriana & felicia kvar
.
Vi bara gick runt och sånt :)
Sen sov jag hos felicia

Lördag (idag):  Gick till stan på eftermiddagen med felicia och kollade i affärer och vi båda fastna i en klänning på gina tricot , som tur var så var min mamma i stan så hon gav mig pengar så jag kunde köpa klänningen
Sen gick felicia hem och jag skulle egentligen träffa min mamma o moster men de svara inte i telefon så jag åkte hem till min kusin istället, sen mot kvällen börja jag fixa mig igen och åkte till malmöfestivalen med felicia där träffade vi min saknade bebis BELLITA ! har inte träffat henne på evigheter nu, och sen träffa vi erika så gick vi runt med henne.

Det var det, nu är jag såå himla sugen på cocacola men ingenting i närheten har öppet buhu :(
Har nästan precis tvättat av mitt smink och så småningom så går jag och lägger mig börjar skolan om 2 dagar måste vänja mig, fast kanske lite försent nu eftersom varje dag har jag gått och lagt mig vid 5 på morgonen och nu är klockan runt 1 :/

Bloggar mer senare puss :-*


Kommentarer




Kommentera inl�gget h�r!



Namn  
Epost    
Blogg    


Kom ih�g mig?

Trackback