maaaaaarabouuu


(mobba inte bilden, TACK ! )
Igår så klydda internet så jag kunde inte blogga, men kom hem med blåsor & skoskav på fötterna
& det gör så sjukt ont

aja, sov rätt så dåligt igårkväll vakna runt 8 och glömde att vi börja 9.50 trodde vi börja 8.50 så jag stressa så sjukt mycket hann inte platta håret eller något slängde på mig kläder och skynda mig till skolan.

Knackar på musiksalen och ingen öppnar jag bara ehm okej?
så går jag till arbetsrummet där dom säger att jag inte börjar föräns 1 timme
blev sååå irriterad :/

Hade ont i huvudet, och allting snurra så jag gick hem, missade matte språk & klassråd
Nu är jag hemma och äter marabou med apelsin krokant så himla gott !

Idag kommer mohammed ali till malmöfestivalen och jag är såååååå jävla taggaaaad !

o btw ni som tkr att ja inte bör platta mitt hår, kolla på bilden behöver jag eller inte? ;)


Kommentarer




Kommentera inl�gget h�r!



Namn  
Epost    
Blogg    


Kom ih�g mig?

Trackback