H7 öhm ? ..

Ursäkta för jag varit så dåligt med o upptadera men har inte hunnit lixom.
Idag så var jag som sagt i triangeln med adriana där mötte vi upp Monalisa
& träffade Kenza, tyvär fick jag ingen bild med henne men hoppas det finns någon annan chans
istället tog jag bara 'smygfoton' eller vad man nu ska kalla det.
det var fulltproppat med folk, och Kenza var otroligt vacker som vanligt !
Därefter gick vi ner till Gustav o åt langos, eller det var iallafall vad jag åt :')

& som sagt kolla jag på Veronica Maggio sjukt duktig artist måste jag säga !

Hmm hur känns det första dagen i skolan och gå i sjuan ?
känns såå sjukt konstig, men vår klass är fortfarande detsamma även om vi fått 1 ny mentor
& 5 nya elever.
Imorgon ska vi gå till pildammarna kul va? -.-
nej men jag ska inte klaga längre, gör ju ändå ingen skillnad
o ska verkligen försöka förbättra mig, koncentrera mig & sluta prata så jävla mycket¨på lektionerna
ja åtminstonde försöka !

inlägg utan bilder suger i know
men tyvär så har jag inte adriana skickar inte föräns imorgon :(

Kommentarer




Kommentera inl�gget h�r!



Namn  
Epost    
Blogg    


Kom ih�g mig?

Trackback