15 augustiiiii

Heeeeey bloggen
ahh skitlängesen ja skrev haha :$

Skulle egentligen skriva inlägg när jag var i turkiet men internet klydda hela tiden -.-
Iallafall kom hem igår runt 15.00 tiden och jag vill sååå mycket tillbaka, asså ni
förstår inte &kommer nog heller aldrig förstå hur jävla underbart det var
Vi bodde på ett hotell som hette Kemer resort hotel 5-stjärnigt
och stranden var typ 1 meter ifrån haha, det fanns vattenrutchekanor som jag åkte nästan hela tiden
och fanns olika poolar o sånt
Andra dagen gick vi till ett spa på hotellet och fick någonting som heter Hamam, dom skrubbar hela kroppen med sånt schampo, därefter fick man massage och jag dog så härligt :o
Sen var hela min kropp helt len överhärligt hihi

Denna semestern var sån lugn, vi ville bara slappa jag & min mamma då, pappa följde inte med
så vi gjorde inte alls mycket förutom att vi åkte på en utflykt där man besöker en annan stad (Antalya) & sån butik med silver,guld och jag vet inte vad de andra sortena heter :$

Sen gick vi på marknader och sånt, köpte lite olika grejer men har inte alls köpt mycket

Varje kväll var det olika shower man fick se, en del faila en del var fantastiska
det kommer bilder & tyvär filma jag ingenting eftersom min kamera är lite efterbliven ...

HAHA sen fanns det oxå såna fotografer på hotellet, så dom fota mig& min mamma varje kväll
Han ena kalla mig prinsessa den andra modell?
Vi skulle egentligen köpa vissa bilder men sen glömde vi de haha :(
O ja har gjort falska tattos oxå
En bakom axeln typ och en på handen där lite under
O båda två är kinesiska tecken, den ena betyder dream & andra belive :)

Sen fanns det onepiece där nere, min mamma tänkte köpa den åt mig men jag sa nej, och hur dum får man egentligen vara? , jag ångrar mig såå otroligt mycket nu :(
men jaja -.-'
här kommer vissa bilder har runt 900 så alla kommer inte (;
























































Där inne fick man Hamam, man lägger sig ner på den runda grejen i mitten så gör dom allt :)

  












   

i love u mami
(ingenaning om varför den ena bilden blev så liten)









 












  

belive  - dream


roomservice
hohoho :D


























 

 

 











































































































































































Kommentarer




Kommentera inl�gget h�r!



Namn  
Epost    
Blogg    


Kom ih�g mig?

Trackback