SUMMER 2011

Träning & hälsa oxå en ny kategori här i bloggen !
Har hållt på med mina ''hemmaträningar'' i några dagar nu, tänkte skriva vad jag gör för träningar här hemma !
  • 50 situps morgon/ kväll = 100 situps per dag !
  • 30 armhävningar morgon/kväll = 60 armhävningar per dag !
  • Plankan 1 minut eller 2 minuter morgon / kväll !
  • Powerwalk / joggning 30 minuter per dag !
  • Benen upp & ner utan att få nudda golvet 40 stycken morgon / kväll = 80 per dag ! (tror det heter knäböj)
  • Gå mot en vägg och göra så att jag sätter mig i 1 minut morgon / kväll !
  • Ingen buss mer, cykla eller gå !
Inget chips,godis, läsk, kakor & allting sånt onyttigt ! , faast oboooy är tillåtet :$ , och kanske någon glass ibland :)
Ljust bröd ska ändras till mörkt bröd
''Gula'' makaroner ska ändras till ''bruna'' makaroner osv !
Förhoppningsvis kommer det resultat !
Picture: weheartit

Kommentarer




Kommentera inl�gget h�r!



Namn  
Epost    
Blogg    


Kom ih�g mig?

Trackback